Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny maszyn
Nasz serwis oferuje szeroki wachlarz usług.
Wykonujemy przeglądy maszyn, naprawy gwarancyjne, pogwarancyjne oraz dostarczamy części zamienne do wszystkich maszyn i akcesoriów produkowanych przez naszych dostawców.
Posiadamy bogaty magazyn części zamiennych w Polsce. Natomiast gdy nie posiadamy danej części na miejscu, zostaje ona sprowadzona z magazynu centralnego we Włoszech – dot. przede wszystkim: kompresorów, wciągarek, hamowników.

Zrobimy wszystko co w naszej mocy, by usunąć awarię jak najszybciej.
Natomiast wspólnie z klientem wybierzemy rozwiązanie najbardziej optymalne.
Lojalny klient to najlepszy klient
Dbamy o to aby nasi klienci byli zadowoleni z naszych towarów, w jak najdłuższym czasie ich użytkowania.
Wszędzie tam, gdzie sprzedawane są produkty, może dojść do sytuacji, w której klient nie będzie zadowolony z zakupionego towaru.
Reklamacja zakupionego towaru dotyczy każdego biznesu.
Usterka maszyny to sytuacja występująca bardzo rzadko w naszych produktach, jednakże może się zdarzyć.
Najważniejsze jest wtedy, aby serwis reagował jak należy.

REKLAMACJA
Reklamacja zakupionego towaru to zwykle stresująca czynność dla klienta. Możemy jednak zapewnić, że nasze pozytywne podejście do ewentualnego problemu, bardzo ułatwi przeprowadzenie szybkiej reklamacji i zapewni pozytywny efekt końcowy.
Warunkiem usunięcia uszkodzenia podlegającego gwarancji jest dostarczenie maszyny lub części podlegającej gwarancji (po uprzednim uzgodnieniu z przedstawicielem firmy Amin Power Energy) do siedziby firmy :Zielone Wzgórze 6, 67-210 Głogów.
Koszt transportu ponosi Klient.
Możliwy jest również dojazd serwisu do miejsca postoju maszyny ( możliwa dodatkowa opłata za każdorazowy dojazd serwisu do miejsca postoju maszyny ).
Klient wybiera możliwie najlepszy dla siebie wariant rozwiązania problemu:
- Rozmowa telefoniczna z działem serwisu, na temat obsługi maszyny
- Maszyna może przyjechać na serwis (koszt transportu ponosi klient)
- Serwisant może przyjechać do klienta (możliwa dodatkowa opłata)
- Potrzebna część może zostać dostarczona bezpośrednio do klienta
Aby ułatwić kontakt i zgłoszenie ewentualnych problemów z obsługą, zgłaszanie reklamacji, uwag oraz życzeń, uruchomiliśmy specjalny e: mail : service@powerenergy.com.pl
W treści wiadomości proszę podać:
- Nazwa i typ maszyny
- Nr seryjny maszyny (lub zdjęcie tabliczki znamionowej)
- Data zakupu oraz numer faktury
- Dane kontaktowe
- Opis problemu (zdjęcie lub film ukazujący problem)
Prosimy również o wypełnienie FORMULARZA.
Jeden z pracowników działu serwisu odezwie się do Państwa w najszybszym możliwym czasie.
Sugerujemy wcześniejsza konsultację telefoniczną z ewentualnymi materiałami video w celu dobrego rozpoznania problemu. Wezwanie serwisanta do usterki niepodlegającej gwarancji wiąże się z kosztami przyjazdu serwisanta wyszczególnionymi w cenniku usług serwisowych.
Cennik usług serwisowych i przeglądów maszyn – pobierz w PDF.
Cennik usług serwisowych i przeglądów sprężarek spalinowych Rotair- pobierz w PDF.
PRZEGLĄDY TECHNICZNE – SERWIS OKRESOWY
- Ocena stanu technicznego maszyny
- Przeprowadzenie pomiarów
- Kalibracja instrumentów pomiarowych maszyny
- Przeprowadzenie doraźnej konserwacji części i podzespołów
- Ustalenie działań zmierzających do likwidacji stwierdzonych niesprawności
- Określenie zapotrzebowania na materiały i części zamienne dla planowanych napraw

Informujemy, że chętnie zajmiemy się wszelkimi usterkami i problemami z obsługą naszych sprzętów
Aby ułatwić kontakt i zgłoszenie ewentualnego przeglądu technicznego, uruchomiliśmy specjalny
e: mail : service@powerenergy.com.pl
W treści wiadomości proszę podać:
- Nazwa i typ maszyny
- Data zakupu oraz numer faktury
- Dane kontaktowe
Jeden z pracowników działu serwisu odezwie się do Państwa w najszybszym możliwym czasie.
Warunki gwarancji OMAC – ważne do 01.06.2021r.
Gwarancja OMAC – ważne od 01.06.2021 r.
Warunki gwarancji przyczep kablowych AP Energy – ważne od 01.02.2025
Warunku gwarancji Rotair – ważne od 01.01.2025r.
Warunki gwarancji Trime – ważne od 09.05.2023r.
Gwarancja elementów eksploatacyjnych – 28.09.2017r.
SPRZEDAŻ I FINANSOWANIE
Zakup towaru odbywa się na podstawie zamówienia złożonego w naszym sklepie internetowym w zakładce sklep online lub na piśmie drogą e-mailową, w którym należy umieścić nazwę, model oraz ilość zamawianego towaru. Odbiór zamówionego towaru odbywa się w miejscu jego wyprodukowania, dostawę do wyznaczonego miejsca realizujemy na Państwa zlecenie. Jest to usługa dodatkowo płatna i uwzględniona w osobnej pozycji. Dostawy realizowane są na zasadach Incoterms. Na terenie Unii Europejskiej dostawy odbywają się na warunkach DDP.
Standardowym sposobem płatności jest 30 % przedpłaty przy zamówieniu oraz 70 % przed wysyłką towaru.Natomiast dla Państwa wygody posiadamy wiele rozwiązań zapłaty za towar. Dla stałych klientów proponujemy oczywiście zapłatę przelewem, z uzgodnionym terminem płatności . Istnieje również możliwość finansowania zakupu przez usługę leasingu, w czym pomagamy.
Natomiast do Państwa decyzji pozostawiamy walutę zapłaty: PLN, EUR i USD . Faktury wystawiane są zarówno z oddziału w Polsce, jak i Centrali we Włoszech, co pozwoli na płatność za fakturę w kwocie netto, nie angażując wartości VAT .
Za moment zawarcia umowy o świadczenie usługi prowadzenia konta Klienta, uznaje się zakończenie procesu rejestracji konta. Umowa o świadczenie usługi Koszyka zostaje zawarte z chwilą podjęcia przez klienta czynności zmierzających do uruchomienia danej usługi, poprzez kliknięcie w odpowiednio oznaczony przycisk: „Do koszyka”.
Ogólne warunku sprzedaży od 02.03.2020r.
Ogólne warunki sprzedaży do 01.03.2020r.

CZĘŚCI ZAMIENNE
Jako wyłączny przedstawiciel producenta maszyn Omac-Italy, kompresorów Rotair oraz Trime prowadzimy dystrybucję części zamiennych. Części dostarczamy zarówno w ramach serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Wszystkie elementy składowe dostarczanych przez nas maszyn są skatalogowane, dzięki czemu potrafimy w bardzo krótkim czasie dobrać odpowiednią część do danego typu maszyny. Posiadany przez nas odpowiedni stan magazynowy pozwala nam zagwarantować maksymalnie szybki czas reakcji na zgłoszone awarie i dostawę potrzebnych części zamiennych. Dostarczane przez nas części są autoryzowane przez producenta maszyn, dlatego charakteryzują się najwyższą jakością. Podzespoły montowane w naszych maszynach pochodzą od najlepszych producentów.
Stały kontakt z działem technicznym w fabryce, pozwala nam na indywidualne doradztwo techniczne. Dobór części odbywa się również pod nietypowe zapytania użytkowników naszych maszyn. Do wszystkich dostaw załączana jest aktualna dokumentacja techniczna.
Do zakupionych u nas maszyn zapewniamy przede wszystkim ciągłość dostaw części zamiennych przez 5 lat od daty dostawy urządzenia.
POLITYKA DANYCH OSOBOWYCH
Nasza Polityka Prywatności oraz ustawa o Ochronie Danych Osobowych dla klientów sklepu znajduje się w stopce strony.