, ,

Pojazd dwudrogowy do instalacji sieci trakcji kolejowej CT.40.2

Specyfikacja systemu OMAC Italy CT40.2

Maksymalny uciąg: 40 kN
Maksymalna prędkość: 5 km/h
Stojaki na szpulę: 2 x 3500 kg
Kabestany: 2 x 1500 mm

Do poruszania się po torach i drogach publicznych.

Zestaw urządzeń wciągarko – hamowników i stojaków hydraulicznych, z autonomicznym zasilaniem – zamontowanym na platformie.

Pojazd dwudrogowy do instalacji sieci trakcji kolejowej OMAC ITALY Ct.40.2

Pojazd dwudrogowy do instalacji sieci trakcji kolejowej OMAC Italy dla 2 (dwóch) sieci trakcyjnych lub przewodów jezdnych to niezwykle przydatne narzędzie, które znacznie ułatwia proces wywieszania sieci trakcyjnej.

Nasz system na platformie zapewnia automatyczne montaż sieci trakcyjnych o maksymalnej sile 40kN (20kN+20kN), co umożliwia precyzyjne ustawienie właściwego naprężenia. Jest to bardzo istotne w przypadku sieci trakcyjnej, ponieważ nieprawidłowe naprężenie może prowadzić do awarii lub innych niebezpiecznych sytuacji.

Automatyczna jednostka napinająco-nawijająca dla 2 (dwóch) przewodów trakcyjnych lub jezdnych jednocześnie lub niezależnie. Platforma do montażu sieci trakcyjnych została wyposażona w panel sterowania dla maksymalnej kontroli całego procesu.

Zespół stałego napinania/napinania, odpowiedni do montażu 2 (dwóch) przewodów zawieszenia/przewodów kontaktowych jednocześnie lub niezależnie z 2 (dwoma) obwodami hydraulicznymi, wyposażony w 2 (dwa) stojaki na szpule.

Opcjonalne wyposażenie kabestanów:

045.2.2 Automatyczne hydrauliczne rolki dociskowe na rowkach kabestanów
045.3.2 Ręczne rolki dociskowe na rowkach kabestanów
118.2 Dwukierunkowość: Hydrauliczne obwody napinające przystosowane do naprężenia w obu kierunkach
114.2 Elektroniczny system odczytu siły naciągu, dokładność naciągu ± 1% – ± 5% wartości pełnej skali
142,2 Urządzenie do zakończenia operacji naciągu również w przypadku awarii silnika wysokoprężnego, z kabestanami wolnobieżnymi
143,2 Obowiązkowa opcja. 142.1, umożliwia wykonanie operacji naciągania z siłą naciągu liny około 500 daN
160.2 Urządzenie kompensacyjne utrzymujące w napięciu ostatnią długość liny za pomocą wciągarki z 60 m liny

Opcjonalne wyposażenie zestawu stojaków:

455 Automatyczne przesuwanie stojaka na szpulę, w celu zmniejszenia kąta nachylenia kabla od szpuli do kabestanu

Opcje systemu hydraulicznego i silnika spalinowego:

A.RIG. Silnik z automatyczną regeneracją układu wydechowego DPF – Stage V

Opcjonalne wyposażenie kabiny i panelu sterowania:

107 + 107.1 System połączenia GPS do zdalnego przeglądu maszyny 108 Klimatyzacja w kabinie
108.1 Instalacja ogrzewania kabiny
108.2 Klimatyzacja i instalacja ogrzewania kabiny
038 Zdalne sterowanie radiowe wszystkimi głównymi funkcjami układu napinającego (maks. 50 m)
CAB2 Długość kabiny 2.000 mm (Alternatywa dla standardowej kabiny 1.400 mm)
CAB3 Długość kabiny 2.400 mm (Alternatywa dla standardowej kabiny 1.400 mm

Opcjonalne wyposażenie wysięgników i pantografów:

207.2 Ramię teleskopowe z rolkami prowadzącymi. Wysokość po zamknięciu: 2.230 mm, wysunięcie 1.200 mm od platformy podstawowej
131.1 Główny maszt teleskopowy i wahadłowy z prowadnicami z nylonowymi rolkami na (1) drut. Wysokość po zamknięciu: 2.480 mm, wysokość po otwarciu: 5.250 mm (od platformy podstawowej). Wychylenie od środka szyny +/- 500 mm
131,5 Wydłużenie 1,375 mm, dla opcji 131.1 z rolkami prowadzącymi dla 1 drutu/kabla, wysokość po otwarciu 6,625 mm. Wychylenie od środka +/- 800 mm 131.1.2 Maszt główny teleskopowy i wahadłowy z nylonowymi rolkami na (2) liny. Wysokość po zamknięciu: 2.480 mm, wysokość po otwarciu: 5.250 mm (od platformy podstawowej). Wychylenie od środka szyny +/- 500 mm
131.5.2 Przedłużenie z rolką prowadzącą dla dwóch (2) przewodów/kabli, 1,375 mm dla opcji.
131.1.2: całkowita wysokość w stanie otwartym 6,625 mm (obowiązkowe 131.1.2) Ruch wahadłowy od środka +/- 800 mm, odpowiedni dla dwóch grup roboczych
131.7 Teleskopowy maszt portalowy z dwoma (2) cylindrami i dwoma (2) poziomymi rolkami. Wysokość w stanie zamkniętym 2.600 mm, wysokość w stanie otwartym 4.100 mm (od podstawy platformy)
038.9.A1 Zdalne sterowanie radiowe do obsługi masztu teleskopowego z 10-metrowym kablem zapasowym

Inne wyposażenie:

*Oświetlenie do pracy w nocy

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Pojazd dwudrogowy do instalacji sieci trakcji kolejowej CT.40.2”

Może spodoba się również…

Ostatnio oglądane

Sprawdź ostatnio oglądane produkty


Shopping Cart
Scroll to Top