Procedura reklamacji i polityka zwrotów
Polityka zwrotów i procedury związane z reklamacją:
- Zapoznaj się z regulaminem serwisu i warunkami gwarancji
- Jeżeli jesteś bezpośrednim Klientem naszej firmy prześlij zgłoszenie reklamacyjne używając formularza reklamacji na adres shop@powerenergy.com.pl
- W zgłoszeniu podaj dokładny opis usterki.
- Poczekaj na kontakt naszego serwisu w celu wyjaśnienia ewentualnych niejasności.
- Po kontakcie naszego serwisu, przygotuj paczkę. Zapakuj towar w oryginalne opakowanie, jeśli wymaga tego regulamin. Dołącz kopię dokumentu zakupu i oryginał karty gwarancyjnej, jeśli została wydana.
- Prześlij paczkę do serwisu gwarancyjnego firmą kurierską, pocztą (wg wskazówek regulaminu), lub dostarcz towar osobiście na adres serwisu.
Potrzebujesz więcej pomocy?
Odwiedź stronę centrum pomocy.
Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy lub napisz na adres shop@powerenergy.com.pl aby zadać dokładniejsze pytania o naszą politykę zwrotów i reklamacji.