Strona główna » Pomoc » Polityka zwrotów

Polityka zwrotów

polityka zwrotów

Procedura reklamacji i polityka zwrotów

Polityka zwrotów i procedury związane z reklamacją:

  1. Zapoznaj się z regulaminem serwisuwarunkami gwarancji
  2. Jeżeli jesteś bezpośrednim Klientem naszej firmy prześlij zgłoszenie reklamacyjne używając formularza reklamacji na adres shop@powerenergy.com.pl
  3. W zgłoszeniu podaj dokładny opis usterki.
  4. Poczekaj na kontakt naszego serwisu w celu wyjaśnienia ewentualnych niejasności.
  5. Po kontakcie naszego serwisu, przygotuj paczkę. Zapakuj towar w oryginalne opakowanie, jeśli wymaga tego regulamin. Dołącz kopię dokumentu zakupu i oryginał karty gwarancyjnej, jeśli została wydana.
  6. Prześlij paczkę do serwisu gwarancyjnego firmą kurierską, pocztą (wg wskazówek regulaminu), lub dostarcz towar osobiście na adres serwisu.

Potrzebujesz więcej pomocy?

Odwiedź stronę centrum pomocy.

Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy lub napisz na adres shop@powerenergy.com.pl aby zadać dokładniejsze pytania o naszą politykę zwrotów i reklamacji.

Shopping Cart
Scroll to Top